Till bloggens startsida

IDAG&IMORGON

Jag var på upplärning idag för att jobba som växeltelefonist på Arver, det var lite krångligt & nervöst eftersom att växeln svarar för 8 orter. Jag var rätt trött när jag kom hem, men det kan även bero på att jag var på massage tidigare idag. Den var fantastisk! Men man kan tydligen känna sig lite trött & så efter. När jag kom hem så hjälpte mamma mig med att att fräscha upp mitt hår lite med några ljusa slingor, men bara i benan & så där det syns som mest - vi hade ingen ork att fixa allt ikväll..

Fick just reda på att jag inte ska jobba imorgon, hon jag skulle ersätta är frisk igen. Mindre pengar att shoppa för i Stockholm på torsdag - damn it! Men å andra sidan..sovmorgon imorgon istället för att behöva gå upp klockan 6, det tackar vi för!

Imorgon hinner jag göra lite allt möjligt nu när jag inte ska jobba. Typ fixa naglarna, sy upp & in klänningen jag köpte för ett tag sen på rean, göra lite skolarbeten & sånt som man aldrig annars har tid för. Sånna dagar behövs ibland!

Men nu är jag trött, så jag tänkte sova ganska snart. Natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack snygging :) det är lite löshår i :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: