Till bloggens startsida

Älskar IKEA!


Finns det något roligare än att åka till IKEA & få någonting, & sedan åka hem & fixa med det? Hm, nä..typ inte! Idag blev det IKEA för att köpa den högra stora hyllan. Den är en liten ersättning av förvaringen av sakerna som jag hade i Raphaellas (sköldpaddans) nuvarande place..

Jag kommer ha mest smycken & nagellack osv i den sen, men det måste fixas lite
krokar & så först, men jag har börjat ställa in lite saker i hyllan redan.


Vänster: Bild på mig & Karin från Cypern sommaren 2009 (i en av de 3 ramarna från IKEA). Under så är det mina Thomas Sabo påsar & boxar som jag absolut sparar på!
Höger: Dansfoto på oss i EXPERIENCE & mitt ringträd som jag fick i juklapp.


Vänster: Syster & jag. Utsedd till semesterns fulaste bild sommaren 2009!
Höger: Nagellack, partymer, partybild på mig & Sandra, lite blom- & hjärt
dekorationer, hårblommor (i samma fack ser man även en av högtalarna
som jag försökt få in på ett smidigt vis i hyllorna).

Det blir bra, när allt med krokarna till alla armband,
halsband & örhängena är klart blir det ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIIINT

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: