Till bloggens startsida

Jag har ingen fet plånbok, jag är kung på rea!


Lösögonfransar tills imorgon på tävlingen från Mist 90:- Tjejen i affären höll nästan på att lura på mig en sminkkarta för 600:- också, men där gick min gräns! Det blev bara ögonfransarna, trots att kartan hade precis de färgerna som jag ville ha!


Istället för sminkkartan från Mist för 600:- så köpte jag dessa tre stycken ögonskuggorna på Lindex för 99:- Jag hade tänkt att mixa den bruna & den rosa-röda, då blir det en fin rostig färg som plockar fram det blåa i mina ögon!


Klänning från Gina Tricot, ordinarie pris 399:- men jag köpte den på rean för 49:- Helt galet ju!


Sport-BH från H&M 149:- Den snyggaste jag någonsin sett faktiskt!


Snygga va? & billiga kan jag lova! Nilssons ordinarie pris 500:- men jag hittade de på rean för 150:-

Jag köpte även silikon-ilägg som man kan ha i alla pumps för 55:-


Man ser inte så bra på bilden vad det är, men det är en svart tunn tröja som man kan ha över klänning & sånt. Köpte den på norr innan jag åkte till Marieberg. 169:-

På tal om att jag är kung på rean så hittade jag syrrans nyårsklänning från MQ som kostade 700 kronor för några veckor sen, men idag på rean för 49 kronor. Det är ju sjukt! Den är hur snygg som helst, men den var inte i min storlek..

Min plånbok älskar inte mig just nu. Men jag älskar min garderob mer & mer nu i alla fall..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: