Till bloggens startsida

Lite av mitt 2010


Här har jag & Emma precis kommit hem från nyårs-festen 2009-2010,
så detta är alltså en bild från några av de första timmarna av mitt år!


Jossan var först av oss girls att fylla 18 år!


Fest i Lundbys klubbstuga, hahaha..


Jag på min första stjärnparadsfest, i en grymt bra
lokal, "Bärseback" som ligger vid Universitetet!


Ännu mer party, januari måste ha varit fullproppat av fester?!


Ännu en fest i Lundbys klubbstuga..


Här var de flesta av oss fortfarande bara 17, så det fortsattes med
många hemmafester istället för krogen..


Vi avslutade alltid våra fester med oxpytt på tidiga mornar! Skitgott!


Mys i kylan på hindersmässan!


3 boxar med Il Nostro, ser inte så bra ut.. men det där jävla vita vinet
var typ det ända vi drack på festerna då för tiden. Nu några månader
efter kan ingen av oss dricka det längre.. Hahahaha!


Vi provade på att åka längskidor med skolan. Här är resultatet
av mig åkandes med längdskidor i ett gupp i en backe...


Myskväll/geekkväll med tjejerna hemma hos mig!


Käk & bowling med tjejerna & grapparna!


Shoppingdag med Emma i Stockholm!


Jag & Dennis krigandes i snön, vi hade kört snö-rugby på idrotten i skolan..


Romme över dagen med Louise, Artin, mamma, pappa & Sandra!


Fina drinkar & jag var knallgul i håret...


Valborg. Här hade vi fastnat på järntorget tillsammans med några spelmän..


Köpte min cooling Raphaella!


Shoppinghelg med Louise i Stockholm & Uppsala!


Bounce (the last) i Globen med Louise, Lisa, Robin & Simon.
Shiiit vad ballt detta var!


Emma & jag välkomnar våren med en kaffe vid slottet!


Bella & jag på en liten tripp med vår lilla ford som nu är såld..


Grillkväll med Bella, Kotte & Emma. Vi trodde sommarvärmen
hade kommit, men det hade den inte! Fy vad vi frös där..


Sommarn närmade sig mer, & det blev grillfest hos Sebbe!


Härligt kvällshäng i Brunnsparken!


Stjärnparadsfest efter årets stora show. Jag blev utsedd till sminkboss då!


Lite käk efter skolavslutningen


Skolan slut & det firades tillsammans med några från klassen!


Kusin Andreas tog studenten!


Förfest på studentkvällen, men jag fick åka hem vid halv 11 pga en
allergichock som gjorde att jag inte kunde andas. Jag är sååå glad
att detta inte var ett år senare, på min egna student det vill säga!


Sommarlovet började & jag försökte ligga i ordentligt med brännan, men
som vanligt har jag för svårt med att sitta/ligga still. Så det sket sig..


Poolparty hos Hanna! Sommar 100%


Vi tog en tripp till Motala & badade & solade lite en
varm, härlig eftermiddag i juni.


Fest hos Louise, som slutade med att jag skrapade upp hela benet när
jag cyklade hem. Det var ju lagom fint inför Rhodos-resan..


Blog awards i Örebro där Magnus Weideskog var och spelade. Lyssnade på
hans musik rätt mycket då så det var likyliky! Mina ögon såg jättekonstiga
ut på bilden, därav kryssen..


Louise & hennes grabbar från Uppsala var hos oss & hälsade på.
Det blev bad, grillat & massa najsigt!


Jag & Bella drog till Rhodos, där vi även träffade den andra Bella
som också var där på partyvecka! Grymt bra vecka var det!


Slog stolt pappas rekord i att dricka öl!


Vi tjejer körde på en nykter & mysig midsommarafton. Där ser köttet
riktigt gott ut! Men när vi var klara med det var det kolsvart & skittorrt..


Jag & Louise var i mormor & morfars sommarstuga vid Skagern.
Finaste platsen på jorden om det är fint väder! Här håller vi på &
badar & hoppar från flotte-räcket..


Ännu en bild från flotten. På mormor, en kväll ute på sjön med goda
räkor & bake-off bröd mm. Det var en riktigt fin kväll i solnedgången!


Jordgubbsfika (världens minsta) i stadsparken!


Jag köpte en systemkamera. Äntligen!


Kubbkväll med girlzen & grapparna!


Sandra & jag på en galen fest i Lundby hos Sjösten!


Jobbade på NA några veckor på sommaren. Utsikten därifrån!


Vi skulle ha sommar-picnic för Erika som fyllde 18 år, men det regnade
så vi körde med filkar & fika inomus hemma hos Karin istället!


Jag var fortfarande inte 18, så när alla andra drog ut på krogen så
fortsatte kvällen i Lundby med lite TV-spelande för mig!


Louise på besök i Örebro, & glad pappa i bakgrunden?!


En heldag i Askersund hos Louise kompisar med kubb, god mat osv.


Jättemysig kväll i Hästhagen med Sara & Elin & massa kex, ost & vindruvor.


Elin, som barn på nytt när vi var i Sommarro..


Kväll med käk & bad hemma hos mig med dansgruppen!


Äntligen i Smögen igen i det underbara huset som vi
brukar hyra i slutet av sommaren!


Smögen, aka foppa-toffels-djungeln! Köpte två eller tre nya par, awesome!


Smögen, aka räk-djungeln. Mumms!


Jag läste två eller tre av böckerna i Twilight-serien. JAG som ALDRIG annars läser?!


Expriment med nya kameran..


Vi började dansa i Karlskoga istället för i Örebro!


Bella & jag skjutsade alla hit & dit från & tillbaka mellan krogen, haha!


Mamma & pappa köpte en stor husbil. Här är en liten trip som jag följde
med på, vi åkte till Uppsala & hälsade på Louise. Mysigt!


Jag fyllde 18 år. Äntligen! Här är en bild på mig & lill-kusinen Jessica på kalaset.


Förfest hemme hos mig innan premiärutgången för mig på Strömpis!


Tjejerna gav mig bästa tänkbara pressenten. VIP-bort fyllt med
champangeflaskor och rosévin. Kvällen blev gaalen & sjukt kul!


Cypern-resa med mamma, pappa, mormor, morfar, Louise & Artin för
att fira morfars födelsedag. Det blev verkligen en jättehärlig resa & en
bra början på hösten!


Trots att det var många utgångar under hösten så hann vi
även med många chill- & myskvällar!


Årets första stjärnparadsfest! Fick av mig 4 av 5 toasters, haha..


Bella & jag var & såg Saw 3D på bio, sjukt äckligt!


Jag, Lousie & Artin var på Johannas maskerad 25-årsfest!


Många galna utgångar har det varit under hösten...


Blev till & med så "illa" att vi hamnade på stammis-kvällen
med bowling & jättegott käk med Strömpis!

Resten av mitt 2010 visar sig.. Det har varit ett grymt bra år (hittills, det är ju inte slut än!). Men jag kan lova att 2011 kommer bli ett minst lika bra år. Då är det ju kryssning, studenten, minst en utlandsresa(?), massa danspepp osv..







Kommentarer
Postat av: Louise

Hahha jag älskar att jag ser jättedragen ut på våran bild... Min första fäääzzzzt efter min körtelfeber något att minnas, PUSSSSS

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: