Till bloggens startsida

Bella & mirakel-burken


Någon gång i oktober kom en fin vän vid namnet Bella & gav mig en tesked av sådant. Jag var typ dödssjuk innan, men lite av innehållet i en sådan mirakelburk gjorde mig frisk! Så jag utbrast "shit, sånt här måste jag verkligen köpa". Fast, det gjorde jag ju inte.. Men Bella hade snappat upp vad jag sa. Så hon var här förut & lämnade av en sådan burk åt mig. Väldigt gulligt av henne tycker jag! ♥ Plus att det passar perfekt just nu eftersom att min snuva börjat rinna..

"Rådehults halsmix" heter mirakel-burken & innehåller bl.a hounung, eukalyptus & pepparmynta.

Ps. Lägg märke till mina rosa mjukisbyxor & rosa mjukiströja. Snygg julaftons-outfit. Inte sant?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: