Till bloggens startsida

Thousan times?

Kom nyss in efter en promenad med mammsen,
nu måste jag plugga massa körkortsteori - jag ska börja teorikursen
imorgon & jag har massa läxa tills dess..

Igårkväll var jag med Karro, vi tittade på Dear John.
Supermysig film! Sådan typ av film som man säkert skulle kunna
se på thousan times utan att tröttna!



Nu blir det lite solarium för min del, sen ska jag
kika på lite nedtankat tills jag somnar. Imorgon har jag min
första "teckenspråk steg 2" lektion - spännande!


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Det är så att jag skulle vilja be dig om en jättetjänst, blogga är min passion, det jag verkligen brinner för! Men jag är inte så 'igenkänd'... Så det jag undrar är - skulle du kunna följa min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

Postat av: therese strömberg

Dear John var ju skittråkig, haha. Jag och Emma somnade typ när vi såg den :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: