Till bloggens startsida

Pacos kid


Var ju på Marieberg med Emma igår. Ingenting inhandlades, tur det..eftersom att min ekonomi inte är på topp just nu - men om några dagar kommer lönen, weeii. Vi åt på pacos i alla fall, vi beställde varsin nacho tallrik i barnstorlek - helt perfekt! Jag orkade inte ens äta upp hela den så det blev väldigt lagom & mer värt priset.

Vi hittade värsta bästa (hoppas vi) stället på Marieberg. Nya favoriten? "Profession Nails" hette det. Ett ställe där man fixar naglarna alltså, Emma & jag tänkte åka dit på fredag & fixa akrylnaglar. Det roliga är att det är små asiat-killar som sitter & gör allas. Typ som om man vore utomlands. Btw, dom har munskydd dessuton?! Haha! Ett plus är också att Emma & jag kommer ha 40% rabbat 2 gånger innan slutet av september, så förhoppningsvis hinner jag göra en påfyllning innan det är krogendags för mig också. Toppen-toppen!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: