Till bloggens startsida

Diamonds, a girl's best friend!


Jaha hörrni, ser nu att det inte blev en så fin bild på ringen. I vanliga fall så skimmrar den mycket mer osv. Hur som helst, den kommer från "I am" i krämaren & kostade 89 rikstaler! Äntligen har jag en stor blaffig ring, det var typ i stort sett det enda jag saknade i min smyckes-samlig. Måste erkänna att jag har väldigt mycket smycken - me like! ♥

Köpte även ett par stora guldiga örhängen, som jag tydligen behövde?! Eller. Typ. Inte. Egentligen. Men de var dedsatta till 19 kronor - så jag kunde inte låta bli. Jag har sagt det förut, & jag säger det igen. Man kan inte ha för mycket smycken!


Kommentarer
Postat av: julliluli

ÄLSKAR ringen! I am är dom klart bästa på ringar tycker jag haha :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: