Till bloggens startsida

Beslutsångest

Nu är jag trött på mitt hår som jag bara sparar & sparar på.
Nu har det blivit rätt långt, speciellt luggen -den som jag speciellt ville skulle
växa ut! Det har den gjort nu, allt hår får jag smitigt upp i en toffs nu,
det är skitskönt på träningar & slappa "bad hair"-days!

Men, nu är jag trött på att ha allt långt! Dock så åker ju alla mina
frisörflickor till Alanya nu i två veckor - så, jag får ta saken i egna händer när jag
kommer hem sen! Eller...... Åh, beslutsångest! Jaja, vi får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Jag är också så JÄVLA trött på mitt hår. Jag vill göra nåt riktigt stort med det, typ klippa page. Förändra helt. Men jag vågar inte :( Haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: