Till bloggens startsida

Vad gjorde jag i Nyköping igår?

Igår var jag alltså i Nyköping & köpte en bil. Min första egna bil!
40.000 kostade den, så det känns lite läskigt, & konstigt eftersom att
jag inte får ta körkort förän om 5 månader..

Det roliga var att det sista jag ville ha var en kombi som var silver.
Men endå blev blev det en sån! Men det känns jättebra i alla fall!

Den har lite små skravanker här & där på utsidan, lite repor & så..
men det gör inte så mycket för mig eftersom att jag ska ha den till att
övningsköra med - så det kanske är lika bra att den inte är tiptop? Haha!

Det är skitig & ostädad både ut- & invändigt, så
någon dag ska den få sig en ordentlig storstädning!

Även fast pappa hade suttit & kört i drygt 3 timmar med mig för att hämta bilen
så tvingade jag med honom ut & övningskörde igårkväll när vi kom hem.
Jag körde på stor väg för första gången. Wohoooo!


Kommentarer
Postat av: sissas

Faaan va coolt jag vill också ha!

Men stort grattissszzzzzhzhzhzz! :D !!

Postat av: Therese Strömberg

Hahah Vickan satsar på familjebil direkt ;)

Postat av: Anonym

härlig komentar över. haha men grymt fin bil du hade där :)

Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: