Till bloggens startsida

"Emelies middagstips"

Det blev ingen ögonmake idag pga försovningen imårse, & lika bra var ju det för idag har jag börjat känna lite av att pollen börjar komma igång så det har redan börjat kliade lite i mina ögon. Mamma sa till & med att hon såg att jag hade börjat bli rynkig under ögonen.. vänta ni bara någrgra veckor till. Då har jag sår i ögonvitorna (om inte forskarna hittat en ultimat allergimedicin eller om gud vill stå mig till tjänst, pleeeeese).

Att åka till en träning när man redan har träningsverk var inte det roligaste. Jo, dans är det roligaste - men min kropp var inte fit for fight ikväll, så kan man säga!

Emelie hade middagstips idag efter träningen. Vi pratade om att vi ska äta mycket kolhydrater & så i veckan, & gärna gröt till frukost & lalala.. då kom Emelie med sitt tips med att koka gröt & sen ha i ett rått ägg. Skulle tydligen vara jättegott. Ska nog våga prova det någon dag i veckan..

Nu ska jag ta en varm dusch, sen ska jag lägga mig under täcket & läsa igenom Jockes om mitt teckenspråksarbete som vi ska redovisa imorgon. Det blir nog bra!

Puss & godnatt ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: