Till bloggens startsida

*ssshlf*


Såhär känner jag mig just nu. Förutom vårtorna! Jag tror jag dragit på mig en förkylning (igen!!!). Eller om det är allergiperioden som redan dragigt igång?

Förklaring av rubriken: Lätet av när man drar in snor. Jag tyckte jag lyckades imitera det rätt bra faktiskt.

Hur som helst så snorar jag som ett dagisbarn & har ont inne i öronen. Suuuck! Jag får bara hoppas på att detta lov inte slutar som förra lovet, att jag blev sjuk!

Jag tänkte gå & lägga mig snart, även fast klockan bara är elva. Jag har en liten känsla av att sömn kan leda till att man inte blir sjuk. Hoppas det funkar!

Imorgon ska jag städa & ränsa lite på dagen eftersom att jag inte fick någonting gjort idag. På eftermiddagen är det träning med världens bästa danstjejer & på kvällen ska jag hänga med världens bästa Sandra!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: