Till bloggens startsida

Skol-veckan över nu för mig

Det har varit ganska mycket plugg denna vecka & man blir inte glad av att veta att det är minst lika mycket nästa vecka. Då är det bland annat nationella prov i engelska, & jag måste ha med mig legetimation då för att visa att "jag är jag". Helt sjukt vad skolverket har blivit överdrivet tycker jag..

Nå, nu är det bara det roliga kvar denna vecka. Stockholm imorgon & Uppsala på lördag. Får se vad det blir på söndag om jag hinner hem till KSD dansavslutningen också!

Har målat naglarna i leopard nu igen, det var ett tag sedan sist som jag hade det & tyckte det var dags igen. De blev ganska kluddrigt gjort, därför är det väl tur att bildkvaliteten vart så dålig..

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen: ladda kamerabatterier, packa lite smått & städa lite på mitt rum. Det är ju lite roligare att komma hem efter helgen om det inte ligger kläder på hela golvet faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Ragnarfreya

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: