Till bloggens startsida

Söder


SMS från Louise: "Lil sis! På fredag ska jag ÄNTLIGEN visa dig söder! Puuuss"

Så mycket som Louise pratat gott om söder i Stockholm! Nu ska jag äntligen få uppleva det! Jag har inte hört så mycket om söder av folk i min omgivning. Men jag tycker det verkar som ett sjukt ballt ställe! Still har varken Louise & jag några några speciella pengar som vi kommer kunna shoppa för. Men, det blir fredagens problem!

Ikväll kommer jag näst intill behöva plugga ihjäl mig inför torsdagens jobbigheter i skolan. Well well, nu ska jag & min cykel ta oss en tripp till eyravallen där det vankas idrott med ÖTJ (Övertaggade Janne)! Haha..


Kommentarer
Postat av: hanna

ha de gött i sthlm! jag ska dit på onsdag jag :)



sv: hahaha sorry att ja inte hälsa, va inte säker på ifall de va du.. haha!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: