Till bloggens startsida

Ny bonde-unge i Adolfsberg


Jag har alltid klankat ner på folk som bleker hela håret istället för att göra slingor. Det ser så onatruligt ut & blablabla.. men nu har jag också haft en sådan dag. Mamma & jag orkade inte slinga & krångla, så vi pensla bara på blekningen på utväxten. För det första blev jag ganska gul (med det löser jag nog ikväll med min inpacknings-bomb som fungerar som ett silvershampo) men för det andra så ser man ju helt flintskallig ut när det blonda kommer från svålen. Sist men inte minst så ser ju huvudet helt rosa ut?

Men det värsta av allt är nästa att vi bara orkade bleka frampå, så när jag har utsläppt så der halva håret ljust ut & andra halvan mörkt ut. Hahaha.. Det blir att ha uppsatt hår några dagar nu tills vi blekt resten av håret!


Det är värre i verkligheten! Vet inte varför håret ser så ljust ut på bilderna,
för egentligen är det verkligen gult! Hahaha.. Jag har lärt mig något av detta:
Att bara slinga håret i fortsättningen. Om jag inte vill fortsätta se ut som en
bonde-unge så att säga!


Jaja, nu blir det träning! Även fast jag har ont i hela kroppen från igår. Dans är det bästa som finns hur som helst.. ni som inte viste det!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Du ser FÖRJÄVLIG ut sötnos, hahahha! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: