Till bloggens startsida

Längtar till helgen!

Jag ska vara ledig på fredag, weei - så nu är det bara två dagar kvar i skolan denna vecka. Fredagen erbjuder nämligen heldag i Stockholm med Louise, fast varken hon eller jag har några pengar att handla något för - men det blir nog en trevlig dag ändå!

Fin bild på Louise, Artin & morfar från västkusten i sommras. Btw, så lärde jag mig "västkusten" idag på teckenspråkslektionen. Tihihi.. 

På fredagkvällen blir det Bounce med Louise, Lisa & Robin. Det var jättelänge sedan jag träffade dom, så det ska bli kul - & BOUNCE, gaah det har jag längtat efter i flera månader nu!

Lördagen blir det Uppsala, då får jag äntligen spana in New Yorkers bikinikollektion! Så slipper jag gå runt med en bikini från H&M som har alla tjejer i Örebro har likadana av!

På söndagen blir det hemgång igen. Buhu.. till pluggandet & annat elände!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: