Till bloggens startsida

Gaah! Girls, we made it!

Har varit på intervallträning med några av världens bästa! Det blev lite längre än vad vi tänkt, haha. Först närmare tre kilometer uppjoggning (då kände vi oss typ som 6 stycken kvinnor i 40-års krisen haha) - sen intervallträningar vid en grusväg fram & tillbaka några gånger. Redan då hade jag nära döden känslor! Sen kom vi på att vi måste skynda tillbaka till studion som stängde klockan 8, så för att hinna det var vi tvugna att köra lite intervaller på vägen tillbaka. Vi råkade även på oss en omväg..såklart, klantiga som vi är! Well well, det blir väl lätt så när mer än hälften är blondies?

Nu blir det duschen, fast jag knappt orkar stå! :O Mina lårmuskler bara skakar & skakar.. Jag är fan lite stolt över mig själv nu! Jävligt stolt! Nu taggar vi SM & EM-kvalet brudar!

2 dagar efter SM så är det ju även övertaggade Jannes 8 kilometare - wohoo....haha! 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: