Till bloggens startsida

Fredagnatten

Som jag skrev i tidigare inlägg så drog ju Elin & Sara från mig vid halv ett på natten i förrgårkväll. Jag gick & la mig så småning om efter det, men klockan tre ringde Sandra. Då var hon på väg hem från krogen med tre grappar i eftersläp. Hahahahahahahahahahaha! Hm, hon ville att jag skulle komma till henne - så det blev taxi dit som Birre fick betala, höhö.. Hur som helst, vi va väl hos Sandra till fyra på morgonen. De åt lite natt-pyttipanna & blablabla, vi hade roligt där några timmar helt enkelt. Klockan halv 7, lagom till det började bli ljust igen så gick vi & la oss. Sandra & jag tog dubbelsängen medan stackars Richard, Sebbe & Birre försökte skeda i Sandras lilla säng. Haha! Well well, några timmars sömn blev det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa min blogg? eller att vi följer varandra? :)

jag designar också bloggar till dig som behöver :)



För mer info om design. Kolla på fliken design i min blogg :D



kram :)

Postat av: jenny

fin blogg:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: