Till bloggens startsida

Botox?

Efter skolan blev det Karins place en stund med henne, Jossan & Sandra. Karin åker till Schweiz (slog upp stavningen på google, hahaha) imorgon så det blev lite farväl av henne. Det blev lite nervöst en stund när det krånglade med hennes pass. Men efter ett litet samtal till farbror blå så var det ju lugnt. Tur det!

Sen Lager 157 med Danne för han ville ha lite smakråd & hjälp med köp av vårjacka! Råkade även äta ett stort äpple innan (som jag är allergisk mot) så nu är min ena sida av läppen hur stor som helst! Det blev jätteäckliga bilder. Närbilder på ett par "efter-vinter"-torra läppar är ju inte det mysigaste.

Gratis botox skulla man kunna säga. Lite fult bara att det bara hamnade på ena sidan, & av underläppen! Hoppas det går över tills imorgon!

Jag vill också köpa ny vårjacka, men min ekonomi håller inte för det i år! Men jag har ju faktiskt typ 7 andra från tidigare år som säkert kommer funka i år också. Jag hoppas på att det ska bli så jäkla dunderhett i vår & i sommar så att man inte behöver någon jacka!

Ny jeansjacka vore kul förresten..


Kommentarer
Postat av: emma

Ofta Karin kan åka iväg? Alla flyg är ju inställda tills vidare? :O

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: