Till bloggens startsida

Tjejkväll


Efter skolan drog jag upp på stan en snabbis, sen bar det av till Sörby med girlzen. Det blev Sandra, Karin, jag & Jossan. Riktigt mysig kväll! Vi hade gjort upp ett film-schema under kvällen med 4 olika filmer som vi skulle hinna se, vi såg inte en enda..vi satt & prata & skratta hela kvällen istället. Ludde var hemma också, så han fick faktiskt de fyra bästa barnvakter som man någonsin kan få! ;)

Senare på kvällen gick vi alla & la oss, medan Sandra ränsade ut slänghögarna i garderoben - där hittade hon både fynd & riktigt gräsliga saker. Haha! Sen somnade vi sött alla fyra i samma säng.

Mobilkamera, riktigt dålig kvalitet..


Ikväll blir det att dra till Hovsta, ska bli riktigt kul faktiskt, (fast självklart tråkigt att Mira ska åka, det är hennes going away party) hon vet inte temat på festen, därför kan jag inte skriva det här . . .

Imorgon ska jag dra till Uppsala & fira kära syster på 23-årsdagen (fast hon fyller på måndag egentligen), sen på kvällen är det träning men sen efter det kommer bilderna från ikväll!

Nu ska jag äta pannkakor a lá mamma, mummmms

XOXO

Kommentarer
Postat av: ems

Så jääävla söt är du :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: