Till bloggens startsida

Start för mig idag!

För de flesta så är det mitt i skol/jobb veckan, men för mig är det start idag. Onsdag! Jag är inte alls taggad på skolan, även fast jag varit borta från den i mer än en vecka. Well well, efter skolan blir det i alla fall fika på stan med Mira & Sara. Det blir bra! Ikväll blir det poolbad & grill här hemma med mormor & morfar om inga planer är ändrade(?), blir nog även en hel del pluggande för mig ikväll eftersom att jag säkert missat en hel del medan jag varit borta. Dagens i-lands problem är att jag tappat bort min mattebok över sommaren, & jag har inte alls någon stor lust för att köpa en ny för typ 300kronor. Tur att man har vänner. Adde har två stycken! Jaha, nu måste jag packa ihop väskan & sen springa till bussen, grymt otaggad inför skoldagen. Meeen, jag längtar till helgen - den kommer bli riktigt bra!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: