Till bloggens startsida

R.I.P Patrick Swayze


Hela eftermiddagen & kvällen spenderades med bästa vän. Vi åt tacos & glass,
kollade på gossip girl & idol & sen massa talking så klart.

Ibland är jag inte den allra bästa lyssnaren. . .

Sandra & jag satt & diskuterade om att Ed Westwick som spelar Chuck i gossip girl är väldigt snygg.
Sandra: "Alltså, jag kan typ allt om honom. Han är engelskman...han är 23 år.."
Jag: "Jaha, hur många år är han då?"

Sandra: "Jag har faktiskt träffat Peter Jihde, i Åre!"
Jag: "Jaha, vart träffade du honom?"


Nu är jag hemma, fasiken vad mörkt det är när man
cyklar hem - fast klockan inte ens är tio. Well well, eftersom att jag
knappt kom upp imårse så kommer jag antagligen sova riktigt gött inatt.
Sovmorgon imorgon igen, thank god!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är sorgligt. =/

Postat av: Therese strömberg

Hahahah hon är ju nästan lika blåst som du, kanske för att man blir som man umgås ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: