Till bloggens startsida

Nu är jag värd en myskväll!

Karin sov här inatt, så vi började morgonen med en kopp choklad & ett dopp i 32 grader varma poolen. Ska försöka få mamma & pappa att ha värmen på tills spanjoren kommer, skulle vara najs om vi kunde ta kvällsdopp & så. I vanliga fall brukar vi stänga av värmen i poolen nu i mitten av september.

Vissa dagar är jag riktigt duktig ju! Japp! Jag har städat hela dagen. Störtsa delen gick åt till att städa mitt duschrum, ränsa smink, shampoflaskor, torka, putsa spegel.... har även städat lite i mitt rum & ränst ur stora delar av garderoben. Lite slängs & lite ger jag nog bort till Ullis döttrar. Jag är helt slut nu - så nu rä jag verkligen värd en mysig tjejkväll. Det blir en "förra fredagen" i repris. Jag, Jossan, Karin & Sandra. ♥

Kommer hem imorgon igen, eftersom att jag ska sova i en annan del av adolfsberg inatt. Imorgon väntar även resten av städningen, damning, damsugning blablabla.. Söndagen avslutas sedan med träning som vanligt.

Puss & Kram, ha en trevlig fortsatt helg!


Kommentarer
Postat av: Theofil

Det måste vara en väldigt stor dusch efter som den nästan tog en hel dag, och du blev helt slut.

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ja, eller så kan man se det som såhär: det var in i helvete stökigt! ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: