Till bloggens startsida

Mjuk klänning & skärp från Beyond retro

Vi har i princip haft sovmorgon varje morgon, hela terminen, därför idag när jag börjar åtta måste jag erkänna att jag tycker det var grymt jobbigt att gå upp tidigt. Så här blir det varje tisdag nu framöver. Ser inte det som ett problem, gäller bara att jag måste lägga mig lite tidigare på kvällen innan. Haha, ett gott exempel är ju Karin, henne råkade jag ringa & väcka klockan 10 igårkväll!

Min morgon började med att sätta över hela min lön på mitt sparkonto så att ingen kommer åt pengarna från mitt bankomatkort. Det & legetimation är nämligen borta borta vilket inte är okej!! Sista gången jag såg det var i fredags på Bara-vara.

Idag känner jag för att vara bekväm, därför satte jag upp håret i en toffs, sen drog jag på mig ett par leggings, mjukisklänningen från Louise & skärpet som jag köpte på Beyond retro i Stockholm med Emma i våras. Ringhalsbandet åkte även på eftersom att det precis som skärpet inte blivit använt på ett bra tag.

Nu ska jag packa väskan, sen blir det att ta cykeln till Risbergska. Jag har mitt IV-val där. Jag var på den skolan för första gången igår, jag vill absolut inte kränka skolan för det var inget fel på den - men jag är glad att inte jag går där. Det är inte "skolan i min stil". Rudbeck är mer min grej! Även fast den tydligen är sämsta skolan i stan? Fattar inte varför. Stjärnparaden & allt.. Vet ju inte ens om jag får ta studenten på min egna skola pga alla jävla (förlåt) politiker. Suck! Det skulle verkligen vara en besvikelse om vi inte får kliva ut ut borgen på vår student.

Ojoj vad jag spann iväg från att jag inte har sovmorgon idag, till att Rudbeck kanske ska läggas ner.. har bara en sak kvar att säga: XOXO ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: