Till bloggens startsida

Lite nytt i garderoben & så..

Idag efter skolan blev det stan med Sara & Bella.
Vi började med varsin baguette på vanliga hederliga
La Baguette. Det var ett tag sen sist så det var
väldigt gott! Sen fick vi även med oss Emelie.
Vi strosade runt lite på stan en stund. Bella & jag
köpte lackleggins som vi tänkte ha till nästa tävling.
Jag köpte även en tub-halsduk som ni ser på bilden
till vänster - Svart från GT, lika så med liggingsarna.

← 99 kr.

→ 149 kr.











Efter några timmar på stan så gick jag till Johanns & Frippes mysiga lägenhet. Mitt i stan! Hon skulle ju som sagt hjälpa mig med mitt löshår. Hon använde sig av "flättekniken". Man gör en liten inbakad fläta i hårbotten, sen syr man fast löshåret
i den. Superbra!



Sen är det ju så att Johanna jobbar på intersport, vilket
gör att hon får rätt mycket saker billigt på mässor & liknande.
Precis som det var med Louise när hon jobbade på Stadium så
tröttnar man kanske av att ha massa sport-saker i garderoben.
Så idag fick jag ett par skor av johanna, ett par skitsnygga DC-sneakers.
Knappt använda. Tusen tack!

Fick även en guldig adidasväska, som inte kommer ut i butik
förän i oktober. Woho, först i Örebro med den!


Hon hade även en jättefin kappa i garderoben som hon inte ville ha,
dock inte från intersport. Superbra & fin till höststövlar, speciellt nu när det
fortfarande är för varmt för vinterjacka.


Sist men inte minst, jag fick 100 stycken sådanna slingor som man sätter 
fast med micro-ringar, hon har bara använt de lite i sommras.
Killar förstår ju sig inte på sånt här, men ni tjejer vet ju att sånna
här är inte billiga. Verkligen tusen tack! Kankse ska ha sånna
när jag tröttnat på flät-tekniken?

Just nu känns det jättebra med att ha löshåret i en fläta i
bakhuvudet. Då sitter det liksom fast där. Superskönt!
Johanna har förvarnat mig, om att det kommer att klia på grund
av att man flätar & syr ganska hårt för att det ska sitta fast ordentligt.
Hitills har det inte kliat någonting. Peppar peppar, ta i trä - jag har ju
bara haft i det några timmar nu trots allt . . .


 


Kommentarer
Postat av: Louise

Shit vad bra grejer! Diggar skorna som fan! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: