Till bloggens startsida

Idolmys

Jag är faktiskt färdigpluggad för ikväll, & jag har beslutat mig för att jag ska
städa de sista på lördag innan spanjoren kommer - annars kommer jag ändå
behöva göra om det en gång till.

Tyvärr är man ju inte född till man, så just nu sitter jag med en väldigt rolig mensverk.
Därför har jag lust att hitta på någonting så jag får annat att tänka på. Synd att
Sandra inte bor i Adolfsberg, det skulle underlätta. Vi båda var sugna på en promenad,
men det blir lite väl komplicerat när vi först ska gå de dryga 5 kilometrarna vi har
mellan oss. Jag har sagt det förut & jag säger det igen, flytta hit - din lille skitunge!

14 bast & ascoola? Hm..not ' ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad tycker du om Idol-Alexander? Kika in i bloggen och tyck till.

KRAM

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: