Till bloggens startsida

How'z life?

Mitt är för tillfället väligt bra! Har det hänt något speciellt? Nej. Är bara på ett sjukt bra hummör. Har varit i skolan idag, jäkligt roligt - över förväntan. Vi pratade om lördagkvällen eftersom att det var många från klassen där. Sen så var IV-valet inställt, men träffade Nils en stund - sjukt kul eftersom vi inte sets på jättelänge!

Sen blev det Säborg som ni ser i inlägget under, massa plugg & sen ett par mycket efterlängtade träningar! Kom hem strax efter nio, FÄRDIGPLUGGAD redan då! Wohoo! Nu har jag fått i mig lite mat, ny energi så nu...ska jag städa mitt rum. Suck, där skönt humöret. Fast jag är pigg, så jag tänkte röja av fort så jag får det gjort, & sen hoppa in i duschen så jag kan lägga mig skapligt tidigt ikväll. Det skulle vara skönt faktiskt.

Som jag även skrev i inlägget under så hade jag tänkt att köpa en ny dataväska till lilla laptopen. Men det behövs inte! När jag kom hem så frågade jag bara pappa om en, han gick in i sitt kontor & plockade fram en jättebra där. Det som inte finns i det rummet - det är nog väldigt svårt att få tag på! Hahaha..det är hans egna lilla rum som ingan annan i familjen vill gå in i, enligt oss är det bara skrot - men ibland fyndar man ju.

Min pappa, mannen som har lite svårt för att slänga gammalt när han köper nytt. "Flest saker när han dör vinner!"


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha din pappa alltså, han har allt ahha

Postat av: Louise

Fin du är i klänningen!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: