Till bloggens startsida

Hårprojekt!

För två veckor sedan satte Johanna i mitt löshår, i en fläta. Skitbra har det varit! Nu börjar den växa ut, & efter tävlingen & allt så har den åkt ut flera centimeter tyvärr. Jag tycker inte det spelade så stor roll, löshåret sitter ju kvar endå liksom. Sen kom jag på. . . att jag ska bleka håret på söndag. Lite pinsamt att komma till en frisör med halft urdraget löshår kanske?

Såå, jag tänkte ta ut det på söndag innan det ska bleka mitt hår. Helgen efter denna helg är det tävling, & då måste jag ha lååång & tjooockt hår igen. Därför beställde jag microringar idag! Tänkte hinna sätta i håret & ringarna någon gång nästa vecka. Men det är mycket nästa vecka! Jag ska även hinna sätta på hundratals diamant-stenar på grupp-tävlings-kläderna också, så det blir väl antagligen några timmar av mamma-dotter mys nästa vecka. Jag sätter på stenarna på dräkten, & hon står bakom & sätter i håret! Eller?

Håret som jag ska sätta i har jag fått av Johanna, som även erbjudit sig att sätta fast det på mig. Men som tusen tack tänkte jag låta henne slippa det. De tar trots allt sjukt lång tid!

På tal om Johanna: På lördag ska jag på kräftskiva hemma hos Johanna & Frippe. Ska bli grymt kul! Ska jag vara ärlig så måste jag säga att jag faktiskt inte har varit på någon kräftskiva i år än. . .


Kommentarer
Postat av: Louisen

Johanna är ändå inte i Örebro nästa vecka, hon är i Uppsala! :P

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nej jag vet :) Men jag hade i så fall tänkt att vänta till v 44 när vi åker till Uppsala och fixar ditt hår.. ;)

Postat av: Anonym

Åhh, Jag älskar att få vara omtalad i din blogg hjärtat! Och jag älskar att ni har koll på vart i sverige jag befinner mig, under vilka veckor! Jag har ju inte ens koll på sånt här själv! :) Puss

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: