Till bloggens startsida

Grattis bästa


Idag fyller hon 23 år! Eftersom att hon bor i Uppsala så var vi hos henne igår & firade. Hade saknat henne sjukt mycket på dessa veckor som vi inte sets på. Vi hann tyvärr inte vara där så länge. Jag hade ju träning halv 5 som jag skulle hinna hem till. Så först blev det en nästan 2 timmars lång bilresa dit, vi hann vara hos Louise i typ 2 timmar, bl.a äta Artins supergoda kyklig-tacos & Louise mummsiga sockerkaka, sen blev det två timmars bilresa hem igen med ösregn & trafikstockning. Suck!
Hon hann i alla fall få en hel del bra-att-ha saker. Stora te-koppar som hon önskat sig, en pälskrage, pengar & så. Av mig fick hon ett Thomas Sabo armband & en berlock till det, en klacksko - passade henne tycker jag.

Hoppas du får en toppendag, kära syster ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Trodde det var du först, haha! men grattis till lollo (:



ja visst har det blivit rätt långt ändå? haha det är jag glad för iallafall :D haha, tack eller vad man nu ska säga ;) tror det med, trivs i det iallafall (:

Postat av: sandra

svar: ja, den luktar hur gott som helst :)

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jasså, är vi såå lika?! ;)

Postat av: Louise

HAHHAHAHAHA! Jag fattade inte heller att det var jag!!!! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: