Till bloggens startsida

Goodmorning boys & girls

Min buss går strax innan 9, därför ställde jag väckarklockan på 8. Men nu märkte jag plötsligt att det egentligen är alldelles för tidigt. Klockan är snart halv 9 & jag är redan klar, bara frukosten kvar. Även fast det blev rätt sent igår kväll så sa mitt sunda förnuft att jag skulle tvätta håret innan jag gick & la mig istället för att göra det nu på morgonen. Det var riktigt skönt att det var gjort när jag vaknade! Varför gör jag inte alltid så? Tvättar håret på kvällen innan jag går & lägger mig, ställer klockan en halvtimma innan jag går & sen bara åker till skolan. Det behöver inte vara mer komplicerat än så..

Wallaa, då hinner jag ju till & med blogga!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: hehe tack så mkt:)

bilderna såg sjukt mysiga ut :D

Postat av: Anonym

jag kan la kommentera.



du har en väldigt fin design. sånt kan inte jag.



bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: