Till bloggens startsida

Fy fan vad bra jag är!

Mitt dåliga humör som jag haft hela dagen försvann när jag träffade danstjejerna, ni var saknade! Jag fick stå modell för nya grupp-kläderna, dom kommer bli så himla fina! Våran snälla lilla sömmerskan, vad skulle vi göra utan henne?

Regn & rusk, gjorde mig på lite dåligt humör igen när jag kom ut - men fick ju skjuts hem i bil, väldigt skönt. Trots fast jag knappt börjat övningsköra så kan jag inte vänta förän jag fått körkortet. 1 år kvar!

Ikväll skulle jag egentligen vara med Sandra, men fick massa nya arbeten idag i skolan som ska vara klart efter helgen - & eftersom att jag inte har en sekund över i helgen så blir jag tvungen att göra stor del av det ikväll. Om jag inte vill skippa kvällen imorgon hemma hos Sandra, nej tack! Såå, det blev att plugga ikväll istället. Fan vad bra jag var. Jag har verkligen suttit ner & pluggat. Inte likt mig! Jag har även efter flera dagar & veckers tjatande fixat spotify-konton till de som hade bett om det. Bättre sent än aldrig..

Klockan är snart nio & jag är dödstrött, även fast jag har sovmorgon imorgon så tänkte jag slå mig till sängs, klockan nio börjar en film på TV, "the visitor". Kankse kan vara något?

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ems

till mig har du inte fixat något och jag frågade för 1 månad sen :(

Postat av: Mira

ååh fixa te mig också om du kan! :D

Postat av: Maj

Cool blogg, har nog sagt det tidigare. vad gör du då?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: