Till bloggens startsida

Vad ska jag göra med mitt hår?


Fortfarande fuktigt, orkar inte föna det, & efter det måste jag antingen platta
eller locka det. Men, jag skiter i mitt hår ikväll - det får falla på plats själv!


Ska gå & dra på en omgång mascara till, & rouge ser jag att jag glömt!
Hur som helst så tror jag att det är sista gången jag har
rött läppstift - ush.. Känner mig som en tant i det!

Ikväll blir det nog att stanna hemma. Mormor & morfar kommer hit. Mysigt!

Imorgon = sovmorgon. På kvällen, party med Bella & co.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Walentin

sv: ja visst ser dom sköna ut :) söt bild!

Postat av: Louise

Nej! Du är superfin i rött läppstift, sluta inte med det!!! :D Tillsammans med röda naglar top notch! Tihi. Ser ut som att koftan passade?

Postat av: Therese Strömberg

He is på krogen :P haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: