Till bloggens startsida

Upp klockan halv sju på lovet!

Godmorgon! Jag vaknade för fyra timmar sedan, närmare bestämt klockan halv sju! Då skulle det minsan åkas till gymmet med mamma. Det blev en massa styrka, speciellt för armarna. Sen avslutades det med solarium, så nu känner jag mig lite brunare & fräshare. Vi åker tillbaka dig på torsdag igen för en till omgång i gymmet & solariet! Härligt!

Det är skönt att komma upp tidigt på morgonen, då hinner man göra så mycket mer än när man sover bort halva dagen! ..även fast det också kan vara väldigt skönt ibland. Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska det jävlar städas! Senare idag ska Bella & jag till sömmerskan, vi ska ha nya parkläder.

Här är skissen som våran tränare Anna gjort till oss:

Det gråmålade ska vara svart lack, & det vita blir nog förmodligen något ultra-glittrigt rosa tyg. Sen ska det kantas med någonting också. Den blir nog riktigt snygg!


Kommentarer
Postat av: sabina harrysson

ja visst är den, hade bildbrist så det fickbli på honom :)

Postat av: Danne

bli nog as snygga kläder

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: