Till bloggens startsida

Therese, kvällens superhjälte!

Mina knän alltså! Jag gråter så fort någon petar på dem, i stort sätt. Jag har varit dum & tränat utan knäskydd. Dans & knäskydd? Jag har liksom inte tyckt att det passat ihop. Men jo, de gör det märkte jag ikväll, jag fick nämligen låna Therese knäskydd. Thank god säger jag bara! Visserligen riktigt svettiga, men riktigt skönt!

Nu är det ingen mer träning innan tävlingen på lördag, så nu ska mina knän allt få vila. Men träningen i huvudet är inte slut än. Mentalträning hela veckan! Det kommer behövas, dag & natt för min del. Nu taggar vi lördag tjejer!


Bild på Therese & mig när vi var i England & tävlade förra hösten!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha det är svettigt och mysigt med knäskydd! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: