Till bloggens startsida

Salming väcker minnen!

Idag köpte alla i gruppen varsitt par knäskydd. Det behövdes verkligen!
Dock, så är det inte knäskydd, det är armbågsskydd för bl.a
innebandymålvakter. . .vilket gör att de är väldigt tighta!
Blodstopp nästa? Nemen det gäller bara att töja ut dom.
Vi dansare kan nämligen inte ha vanliga knäskydd, de blir för
klumpiga, då kan vi intge böja benen ordentligt.

Hur som helst, märket på knäskydden (armbågsskydden, vad man
nu vill kalla dem..) är Salming. Vilket får mig att påminnas om
trampolin-tiderna. Vi hade alltid Salming på våra klubboveraller.
Saknar den tiden väldigt mycket ibland. Fy fan vad mycket roligt vi hade!









Bilder 2005-2007


Kommentarer
Postat av: elin

åh! haha asså vilka minnen man har! Jag blir verkligen asglad varje gång jag tittar på alla bilder :D. Vi får åka å hälsa på på träningen nån gång, fast det är väl ganska många som har slutat?



du föressten , skicka alla bilder råka typ ta bort skitmkt när jag bytte dator, hehe ooops :S



Postat av: Therese Strömberg

haha jag kan böja på mina knän ordentligt? :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: