Till bloggens startsida

Lördagkvällen

Kvällen spenderades hemma hos Emma
men massa härligt folk! Det blev singstar
& lite allt möjligt. Första festen som jag varit
på som bjuder på tårta också. Haha! Men det
var för att Emma & Mickis fyllt år.

Sen fick jag skjuts av Lillis hem till mormor
& morfar. Gött det! Då slipper man åka buss
hem själv, jag gillar inte det . .

Nu på morgonen har jag varit kvar hos
mormor & morfar, där man alltid får färskpressad
juice på morgonen & så, dom skämmer jämt bort
mig när jag är där. I veckan ska jag också köpa
apelsiner så jag också kan pressa hemma!

Senare idag blir det lite träningar. Härligt!


Så här såg jag ut efter kvällen, när jag precis
kommit hem till mormor & morfar.
(nya klänningen som jag köpte i veckan)



Hoppas eran helg varit bra!

XOXO


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

grattis till vadå? hehe :p



det visas på tv400 på lördag kl 19.30! :)

Postat av: sandra

svar: Jag har ingen aning :/

Postat av: Louise

Aa, vad fint!! Jag körde med mörka strumpbyxor och drog upp klänningen så den var veckad men det där såg ju fab ut!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: