Till bloggens startsida

Jonathan vill låna mitt ansikte till maskeraden!

Igår fick jag reda på att festen jag ska på ikväll med Bella & co är en maskerad. Vad ska jag klä ut mig till den här gången då? Förra gången var jag ingen speciell, jag var bara svart & röd-klädd, hade massa svart runt ögonen, hade jättestort fluffigt hår med spindlar isatta & en löshand hängande.

Jag & Bella funderar på att vara häxor ikväll, dock inte jätteutklädda. Jag sätter nog bara på mig en svart klänning, behåller röda nagellacket på, drar på mig en häxhatt & sminkar mig lite extra. Det blir nog bra! Dock blir det nog inga klackskor för mig ikväll, har nämligen mer ont i mitt knä som började småverka igår på träningen.

Btw, jag kanske inte behöver klä ut mig? Jag är tydligen nog ful ändå. Fick sms av Kotte, Bellas pojkvän igår: "Asså, jag vet att det här är en stor tjänst. Många andra kar säkert redan frågat. Men i alla fall...får jag låna ditt ansikte imorgon till maskeraden? :)"
Jag: "Hahahahaaha fyy faaaan!!!!"
Kotte: "Kom igen. Vore snällt. Vet inget annat lika läskigt som jag kan klä ut mig till..snälla :) Du och bella kan vara häxor tycker jag..då behöver ni ju inte klä ut er :) Blir lätt ju :)"

Från det ena till det andra. Idag sov jag ut ordentligt! Jag låg kvar i sängen till klockan halv 12, så skönt! Så länge brukar inte jag kunna sova. Men jag ska sätta fart på dagen nu. Jag börjar med att hoppa in i duschen, tänkte låta håret självtorka sen - i hopp om att det ska få fint fall med lite lockar med hjälp av lite mousse. Orkar inte platta/locka det ikväll. Men vi får se hur det blir med den saken!


Kommentarer
Postat av: Unni

Din bloggdesign är jätte snygg:D

Har du gjort den själv?

Postat av: JUNITJEJ

En sådan fin och trevlig blogg du har! Du vet liksom jag hur svårt det är att få prenumeranter på bloglovin. Varför inte göra varandra en tjänst? Du lägger till mig på bloglovin och så lägger jag till dig. Vad säger du om det?

Postat av: emma

Sv: haha du är tokig i leopard! Jag köpte mina på lager, dem är skit sköna och jätte snygga tycker jag ;) kostar också bara 80 :- så kolla där, dem är neutrala :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: