Till bloggens startsida

Kenza imorgon bitti!

Ikväll har jag kikat på kvällens avsnitt av Prison break. Skulle ärligt talat kunna döda för att få se nästa avsnitt. Men, pallar inte ladda ner det eftersom att jag sitter på min bärbara just nu med det mobila bredbandet . . jag får helt enkelt vänta tills imorgon. Samma tid, samma kanal blablabla '

Imorgon har jag sovmorgon, precis som de flesta mornar. Men, jag ska ställa klockan på sju i alla fall. Imorgon bitti kommer nämligen Kenza till "Vakna med the voice". Jag gillar hennes blogg, men har inte sett henne i TV-skärmen förut. Så om jag är tillräckligt pigg imorgon för att se, så ska jag göra det. Men nu är klockan snart halv tolv så nu ska jag sova.

XOXO


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: