Till bloggens startsida

Du har ju faktiskt höstlov

Sandra sov här inatt, vi låg kvar i sängen tills ett idag. Riktigt skönt! Igår kväll kollade vi på 2 & 1/2 film. Den halva var "Gladiator", den orkade vi inte se klart på..speciellt inte jag som hatar sånna filmer! Jag har inget emot action, men när filmen ska utspela sig på romartiden & sånt så tappar jag sugen. Hur som helst, idag kollade vi på en film innan vi gick upp också. Så det blev ett litet filmdygn!

Hur som helst, när Sandra drog iväg sen så stannade jag bara hemma - har inte gjort ett skit på hela dagen. Känner mig lite unken, har inte varit ute något på hela dagen.

Nyss ropade mamma på mig några våningar ovanför, så jag sprang upp. "Du har ju faktiskt höstlov" sa hon & ledde in mig i badrummet. Hon hade gjort det mysigt med ljus & skön musik. Hon gjorde hon en ansiktsbehandling på mig med peeling, mask & mjukgörande kräm. Supermysigt!

Steekarn, här ligger jag med ett stort skönt duntäcke över mig också! Man kan även ana mina rosa mjukisbyxor (som jag suttit hemma med hela dagen).

Kvällen fortsätter hemma. Jag ska se reprisen av idol på tv400. Missade det i fredagskväll & reprisen i morse. Men ikväll ska jag försöka att inte missa det!


Kommentarer
Postat av: alice

svar: tacktack :) allt bra idaG?

Postat av: FEBB

haha shit va najs :D, och neeej gud tack! fan va snällt, tkr inte alls jag har det så jag blir överlycklig när du säger så!

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det är hur kul som helst :D

Det är mycket lättare och roligare, man behöver inte tänka så mycket haha :)

Postat av: CandyLee ♥

SV; du har en poäng där ;D men allt blir även en timma senare ikl skolan -.-'

Postat av: SANNASANNASANNA

Hej:)

Vad vill du se mer av i min blogg? :) är det något du vill att jag ska ha med som jag inte brukar? :)



KRAM

Postat av: Therese Strömberg

Asså dina parents! Ska vi byta? hahaha

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

kikar in :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: