Till bloggens startsida

14 oktober

Vilken toppendag! Började inte förän klockan halv ett, med idrottslektion. Innebandy & basket, rätt kul faktiskt - även fast jag inte är en kung påt ' Sen bara en lektion till, företagsekonomi, rätt trist. Men jag hade något att se fram emot i alla fall. Efter skolan fick jag äntligen träffa kära vaggavännen igen. Karolina! Det var ett bra tag sen sist nu, så vi satte oss på Java med varsin chai-latte & lite käk, sen pratade vi & pratade. Ujuj, vi hade mycket att prata om eftersom vi inte setts på ett tag.

Min vackra lilla Karolina! Men just nu är hon rödhårig, vilket passar henne grymt bra!

Sen trippade vi in på stadium för att kolla på vinterjack åt Karro. Jag hittade då en mössa som jag köpte. En rosa Peak mössa, 399. När jag kom hem insåg jag att den är lite för fjortis, så det blir nog att lämna tillbaka den imorgon. Bra val Vickan. Pengarna måste sparas! Funderar på att köpa en lite mer grovstickad, lila, lite pösig. Den passar nog bättre till mig gråa vinterjacka!

Sen åkte jag hem, för att sedan åka ut med pappa & övningsköra. Det var ett bra tag sen sist nu! Idag övningskörde jag med min lilla Ford istället för Audin. Jag trodde det skulle bli mer svårkört med lilla, gamla Forden, men det var den inte! Jag kör hellre den än Audin i nuläget om jag ska vara ärlig. Mycket mindre & skönare! Jag kom ut på vägen idag, även fast det var kolsvart. Jag körde lite runt i marieberg & så, det var lite krångligt på grund av mörket & varken jag eller pappa kände till vägarna där, men men.. nu är vi hemma igen i alla fall.. så jag antar att det gick bra!

Nu ska jag läsa lite mer i min svenskabok. Om en dryg halvtimma blir det Prison break, sen sova.

Imorgon kommer min lilla pärla hit & sover över, men innan födelsedagsfika & pressent på stan - precis som när jag fyllde år. Det blir nog våran lilla tradition? Hon fyllde 17 år idag för er som inte vet det. Stort grattis! Och på lördag blir det partey för henne & Mickis som också fyllde år i dag. Men först är det fredag, då ska jag umgås med Sandra. Subway & bio är planerna än så länge. Nu får det räcka för idag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

tack världens bästa pickan!!<3<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: