Till bloggens startsida

Vaccinet mot svininfluensan

Idag var jag på vårdcentralen & tog sprutan mot svininfluensan. Skönt att ha det gjort. Mindre skönt i armen nu efteråt dock..

Ikväll var jag i Odensbacken, för att fira min söta kusin Jessica fyllde 4 år - hon har blivit jättestor det senaste året! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, dumt nog.

Hur som helst, Christoffer & jag satt & kollade på youtube på biverkningar av sprutav av svininfluensan nu ikväll. Läskigt! Men jag råder alla att ta sprutan hur som helst, för att skydda sig själv, men även andra. Speciellt bebisar & yngre i omgivingen. Förutom att armen verker nu, så har jag inte märkt någon biverkning än - mer än att jag är lite trött & yr. Hellre det än svinis..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: