Till bloggens startsida

I-landsproblem


Har dragit i mig en stor kopp te och ligger nu i sängen med lilldatorn & kollar på Prison Break, vilket jag gör varje måndag-torsdag från klockan 21.00-22.40 på ztv. Börjar tröttna lite på det nu faktiskt, även fast det är ett väldigt bra program. Men nu är jag på säsong fyra, & om jag inte har fel så finns det väl bara sex stycken? I så fall har jag passerat hälften i alla fall.

Dagens i-landsproblem är att nu ligger jag här jätteskönt i sängen, redo att sova när Prison break är slut för ikväll. Men jag har ju dragit i mig världens största kopp med te, så jag lär ju behöva gå upp igen för att kissa. Suck..

Well well, hoppas eran dag har varit bra. Natti natti!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: