Till bloggens startsida

Max Factor Natrual Minerals


Som jag berättade i förra inlägget så köpte jag ju mineral puder idag. Det var halva priset, men det fanns inte i den färgen jag borde haft - så jag köpte en bronzer istället som var i rätt färg. Men nu när jag kom hem så upptäckte jag när jag strök på den att den var hur glittrig som helst! Men den kan nog bli till användning ändå, till lite festligare tillfällen - att ha på ovansidan av kindbenen eller så..

Kanske ska satsa på den där bak på bilen? Den vanliga, natrual mineral foundationen? Om jag hittar den i min färg, jag behöver rätt mörk..

Nu är min tisdag slut i alla fall, nu blir det lite mer manliga saker än att prata om smink. Det blir abborre-macka & Prison break. Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har den vanliga och den är jätteglittrig den med. fast den funkar jättebra som solpuder/bronzer nu på vintern ^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: