Till bloggens startsida

Kalmar 2009

Natten till lördagen satt vi på bussen påväg till Kalmar, 5 timmar tog det. Det var en lång resa, men den kändes ganska kort för vi sov nästan hela vägen. Väl framme var det alltså dags för tävling. Det var bara jag, Emma, Johanna & Therese som åkte av vårat "dansgäng". Kändes ovanligt att inte alla var med, men vi hade roligt ändå!

Av oss fyra så blev det väl inga direkta topp-placeringar tyvärr. Fast Emma & Johanna kom 5:a vilket jag tyckte var jättebra! Det gick inte så jättebra för Emma i singeln, men det var ju hennes första tävling i guld. Alla dommare hade satt 3:a på mig, så jag hamnade på pallen - men tyvärr ingen prick! Therese vart sämre, började blöda jättemycket näsblod & så så hon tävlade aldrig tyvärr.


Jag var inte så duktig på att ta kort denna tävling. Har mest bilder från hemresan.

Snyggis-Emma! Vid lagledarbordet, där jag hängde typ hela dagen eftersom att jag inte tävlade förän på eftermiddagen.


Donkan på hemvägen. Men jag var inge hungrig - så det blev en cola för att släcka törsten efter dagen!


Snygg-Therese med näsblodspapper i näsan! Hahahahaha!



På bussen, natten till söndag - på väg hem. Jag med min snygga rosa mjukisdress, min Jean Paul-kudde & musik från kära WeSC-lurarna! Tyvärr har jag ju då mitt RLL så det blev att jag sov lite i mittgången av bussen också. Har även fått benhinneinflammation nu tror jag. Har sjukt ont!


Nu är det lördag, resten är hos familjen är hos Farmor & farfar & firar fars dag. Jag bad om sovmorgon eftersom att jag inte sovit ordentligt de senaste två nätterna. Dock ringde Louise & väckte mig halv 12, men lika bra var ju det! Jag har mycket som ska göras idag! & ikväll är det träning. Puh!

PS. Therese, ring om du vill ha näsdukar eller hostmedecin, & glöm inte att akta stolparna!!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hahahaa stolpar!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: