Till bloggens startsida

Jag vill ha den tiden!


Jag vill ha kul! Jag vill hitta på något riktigt roligt! Jag vill göra spontan-saker! Jag vill träffa nära & kära oftare! Jag vill ha den tiden! Men det är så galet mycket i skolan just nu som gör att man knappt får något liv. När man väl har tid för någonting så är man så trött av allt plugg så då orkar man ju inte hitta på något heller. Det är Nordiska mästerskapen om mindre än 3 veckor, så det är lite träningar som tar upp lite av tiden. Men det ser jag verkligen inte som något negativt! Träningen är just nu bara rolig, tack vare mina härliga tjejer!

Nu ska jag...guess what?

Plugga. (Kanske med bilfixarna 18.00 på discovery i bakgrunden?)

Hur som helst, senare ikväll ska jag ringa till min bästa, Sandra - som är i Italien.
Sen Prison Break, sen sova sova sova. Jag är så galet trött!


Kommentarer
Postat av: emma

vi dör snart så ta vara på livet! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: