Till bloggens startsida

Fredag-lördag.

Fredagkväll:
Två timmars träning.
Skynda sig hem för att ducscha & tvätta håret & göra mig ordning för sen väntade god mat på Satin! Sedan hem till mormor & morfar för lite busig hattprovning.

Sen blev det att träffa Sara & några Lundby guys. Sen hem & sova några timmar innan man skulle vara i skolan igen. Vem lägger öppet hus på en lördagmorgon?








Lördag:
Åka till skolan för ett väldigt onödigt öppet hus. Vem kommer till ett öppet hus för en skola som ska läggas ner? Sajk..

Hur som helst, sen kom ju Artin & Louise till Örebro - så vi sprang runt lite på stan & shoppade julklappar. Sen åkta till Odensbacken för att träffa farmor, farfar & kusinfamiljen! Frisör-farmor passade även på att färga Louises hår & klippa oss. Awesome! Jag toppade bara igenom mitt hår, eftersom att jag håller på & sparar ut mitt. Det ska hbli megalångt!

Kvällen har spenderats hemma hos oss i Adolfsberg, vi har ätit tacos & kört singstar så halsarna svider. Men nu är det tack & godnatt för min del!

Ser fram emot imorgon, kommer bli en mycket rolig & mysig dag!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: