Till bloggens startsida

Doctor Viktor Nordenberg

Therese har varit sjuk hela veckan & tvekar på om hon ska med till Kalmar imorgon eller inte. Jag vill jättegärna ha med henne, hon gör oftast en stor del av stämmingen på tävlingarna, så jag har erbjudit mig med att jag står beredd när hon dansat för att hjälpa henne med att ta av hennes dräkt, ge henne vatten & astmamedecin. Då påstod hon att hon skulle bli ännu sjukare nästa tävling, & sen inte kunna vara med på den som är nästa helg i Halmstad. Då erbjöd jag mig att jag skulle vara hennes personliga assistent nästa vecka. Komma hem till henne med halstabletter, nässpray, hostmedecin. Allt hon vill ha! Alla borde ha en vän som mig. Doctor Nordenberg, alltid till tjänst. Haha skoja!

JAG VANN! HON SKA MED! ♥ DOCTOR VICTOR NORDENBERG VANN!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hahahaha sant, alla borde ha en egen doctor viktor!! :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: