Till bloggens startsida

Danstönt


Hoppade in i duschen efter att ha precis kommit in från allt regn. Efter duschen drog jag på mig mig stora randiga tröja & kavlade upp ärmarna på den. Sen tänkte jag "gud, nu ser jag ju ut som en jävla danstönt". Men sen efter lite tanke så kom jag på att fasiken, jag är ju en dansare..

Bella & jag var i sömmerskan idag efter skolan, våra nya dräkter kommer verkligen bli awesome! Nu ska jag göra mindre roligare grejer, bl.a börja skriva på en krönika. Annika Östberg kanske är ett bra ämne?


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vet ett ämna: pensionerer som står i kön till att bli vaccinerade när det står att ungdommar ska prioriteras!! Vaccinet tar ju slut, haha dom kan ju stanna hemma för dom är ju inte i skolan och blir smittade ;)

Postat av: Leonard

Hejsan, allt bra? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: