Till bloggens startsida

"dags för fredasmys"

Fredag eftermiddag i skolan, finns det något härligare? När man vet att om tio minuter slutar vi, & då är det helg! Idag när vi slutade var det några i klassen som nynnade på sången i chipsreklamen, ni vet "det är dags för fredagsmys". Ja, det var det verkligen!

Kvällen spenderades hemma hos bästa vän, Sandra - vi hade inte setts sedan halloween vilket var flera veckor sen. Helt sjukt! Hade saknat henne något enormt, & imorgon bitti åker hon till Italien, så det blir lite mer paus innan vi får ses nästa gång igen.

Glömde nästan att nämna: Vi kollade på idol ikväll, & jag blev så himla nervös när Erik hängde löst, så då ringde jag & röstade på honom. Men, självklart ska då sandra jävlas med att rösta på Reza...så, min röst var ingenting värd. Buhuuu *cry*

Hur som helst, nu är jag hemma, klockan är snart halv 2 & jag ska snart lägga ifrån mig datorn & släcka lampan. Imorgon ska jag sova ut, för första gången på väldigt länge! Sen imorgon blir det att städa & röja som fasiken, är så jäkla trött på att ha det som jag har det! Sen blir det väl kanske att plugga lite också, det behövs..


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hahah, att du ringde och röstade! Sötnos!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Jag blev ju jätteorolig! :O :S haha.. <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: