Till bloggens startsida

Vi hade i alla fall tur med vädret!

Valborg

"Inte för att det är sprit, men jag tycker vi skålar ändå!"

Det blev grill hemma hos mig.
Snack, skratt och en drös härliga tjejer!

Vi alla hade tydligen valt att ha gladiatorskor på oss. . .

Emma och Emelie, på bussen på väg till brasan
(som vi förresten inte såg någonting av)

Therese, jag och  Sara
. . well well, den bilden bjuder vi på kan vi väl säga '

Provade ta lite fyverkeri bilder med min nya kamera,
men jag var skak-handig, så det var lite svårt.-




Och eftersom att vi bara är äckliga snorungar så kommer vi inte
in någon annanstans än på BK eller donkan, och donkan känns
alldelles för fjortis, så vi valde att ta glass/coola på bk istället!

Mitt hår är tyvärr inte riktigt sådär tjokt, det är lite clips '

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahhaha, alltså jag ser drogad ut på varje bild!



Menmen, tack för kvällen :)<3

Postat av: Anonym

du vara en söt liten flicka ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: